REGULAMIN FORUM INTERNETOWEGO PORTALU WWW.UZYTKOWANIEWIECZYSTE.COM.PL
(zwany dalej „Regulaminem”)
I WARUNKI OGÓLNE
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Forum Internetowego Portalu www.uzytkowaniewieczyste.com.pl (zwanego dalej „Forum”). Forum stanowi internetową grupę dyskusyjna, powstałą w celu wzajemnego inspirowania się, nawiązywania znajomości, współpracy oraz wymiany poglądów, informacji i posiadanej wiedzy, w szczególności w zakresie związanym z zagadnieniami prawnymi powiązanymi z użytkowaniem wieczystym.
- Administratorem Forum jest Radosław Domalewski prowadzący Kancelarię Adwokacką w Warszawie (kod pocztowy: 00-565), przy ul. Przyjaciół 1/12,(zwany dalej „Administratorem”).
- Użytkownikiem Portalu, dalej zwanym „Użytkownikiem” może być każda osoba fizyczna w wieku powyżej 13 lat, która w jakikolwiek sposób korzysta z Portalu. Osoba, która posiada ograniczoną zdolność do czynności prawnych, w tym osoby, które ukończyły 13 lat, a nie ukończyły 18, mogą korzystać z Portalu za zgodą rodziców lub innych przedstawicieli ustawowych.
- Moderatorem Forum jest podmiot wyznaczony przez Administratora (zwany dalej „Moderatorem”). Moderator posiada specjalne uprawnienia, w szczególności uprawnienia w zakresie zmiany treści lub usuwania postów, a także blokowania, odblokowywania, przenoszenia, usuwania i dzielenia tematów na Forum mające na celu zapewnienie przestrzegania Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przez Użytkowników.
- Językiem obowiązującym na Forum jest język polski. Istnieje możliwość zamieszczania treści także w innych językach, w szczególności w języku angielskim.
- Warunkiem korzystania z Forum jest dobrowolne zaakceptowanie przez Użytkownika postanowień Regulaminu. Korzystanie przez Użytkownika z Forum, w szczególności zalogowanie się do systemu logowania na portalu www.uzytkowaniewieczyste.com.pl oznacza, że uważnie zapoznał się on z treścią Regulaminu oraz dobrowolnie akceptuje jego treść.
II ZASADY KORZYSTANIA Z FORUM
- Jedynym sposobem korzystania z Forum jest zalogowanie się na portalu www.uzytkowaniewieczyste.com.pl.
- Przed założeniem nowego wątku na Forum Użytkownik powinien sprawdzić, czy nie został już stworzony podobny lub taki sam watek na Forum. Nowy watek powinien mieć określony temat w sposób zrozumiały. Powtarzające się watki będą usuwane.
- Użytkownik publikuje swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników na łamach Forum.
- Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum treści sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, wżywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc w świecie rzeczywistym.
- Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwych, będących pomówieniami czy też celowo obraźliwych dla wywołania kłótni (tzw. trolling).
- Niedopuszczalne jest również umieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum przekazów reklamowych.
- Moderator Forum ma prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowania, a nawet do usuwania, przez osoby upoważnione z Forum, które nie spełniają warunków określonych w Regulaminie.
- Użytkownicy powinni komunikować się ze sobą w sprawach ich dotyczących za pośrednictwem prywatnej wiadomości.
III KARY
- Administratorowi przysługuje prawo do zastosowania w stosunku do Użytkownika naruszającego zasady określone w Regulaminie następujących kar:
- upomnienia Użytkownika – karze polegającej na zwróceniu uwagi w poście lub w prywatnej wiadomości,
- zawieszenia Użytkownika – karze polegającej na zablokowaniu możliwości publikowania wpisów na Forum na określony czas.
- usuniecie konta Użytkownika – karze polegającej na całkowitym usuniecie konta Użytkownika.
- Zebranie trzech upomnień, o których mowa w pkt. a) powyżej przez Użytkownika skutkuje usunięciem jego konta bez konieczności wcześniejszego powiadamiania o tym Użytkownika, na którego została nałożona kara.
- W przypadku rażących wykroczeń Administrator zastrzega sobie prawo do natychmiastowego usunięcia konta Użytkownika bez ostrzeżenia.
- Kwestia interpretacji wykroczenia i przyznania odpowiedniej kary jest wyłączną prerogatywą Administratora i Moderatora.
- Administratorowi i Moderatorowi przysługuje prawo do usuwania, blokowania i edytowania tematów i wypowiedzi niezgodnych z Regulaminem.
- Każdemu Użytkownikowi Forum przysługuje prawo do złożenia reklamacji poprzez przesłanie wiadomości do Administratora z reklamacją.
- Administrator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, jednak Administrator zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu o kolejne 14 dni, w przypadku, gdy reklamacja wymaga nietypowych, szczególnych działań lub napotka przeszkody niezależne i niezawinione od Administratora,
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Użytkownika na adres podany przez Użytkownika w reklamacji.
IV POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Administrator ma prawo do zmiany Regulaminu, o ile będzie to podyktowane ważnymi przyczynami niezależnymi od Administratora, za uprzednim powiadomieniem Użytkownika na stronie Forum.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a wszelkie spory rozstrzygane będą przez właściwe sądy polskie. Sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygania sporów będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Administratora.
- Po ukazaniu się na stronie głównej Forum, portalu www.uzytkowaniewieczyste.com.pl lub w innych miejscach do tego przeznaczonych informacji o zmianach w Regulaminie, Użytkownik powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami, gdyż zalogowanie się do portalu www.uzytkowaniewieczyste.com.pl po takim ogłoszeniu stanowi bezwarunkową akceptację nowej treści Regulaminu przez Użytkownika.
- W przypadku niezaakceptowania zmian w Regulaminie, Użytkownik powinien powstrzymać się od zalogowania do portalu www.uzytkowaniewieczyste.com.pl i niezwłocznie powiadomić Administratora o takiej decyzji.
- Oświadczenie o niezaakceptowaniu zmian w Regulaminie, pociągnie za sobą usuniecie konta Użytkownika.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.01.2016